Bemutatkozás

Hát Szia, kerülj csak beljebb, örülök, hogy itt vagy!
Ezt a kis blogot annak reményében hoztam létre, hogy segítsek azoknak akik leendő asszisztensek, akik félnek a fogorvostól, akik nem félnek de kíváncsiak és azoknak akik csak úgy olvasgatnának a témával kapcsolatban.

Nagyon sok ötletem van, de legfőbb oka annak, hogy létrejött ez a kis oldal, hogy a fogászattal kapcsolatos tévhiteket "leromboljam". Sokan a mai napig  a Fogorvos szó hallatán megremegnek és ujjaikat tördelve közlik, hogy rettegnek a fogorvostól.
Amikor megkérdezik, hogy mit csinálok? Mit Tanulok? Én Büszkén közlöm, hogy fogászati asszisztensnek tanulok( mert ez az egyik legkirályabb szakma a fogorvos után, nem?). A levegő szinte megfagy, riadtan mosolyogva néznek és bólogatnak. Ezután elég váltazosatosan szoktak reagálni az emberek.
Nyílván akik közel állnak hozzám, család, barátok, támogatnak mindenben, örülnek annak, hogy valami olyat csinálok amit szeretek, de azok akik csak futólag kérdezik meg, az esetek nagy részében hozzáteszik, hogy én biztosan szeretem az embereket kínozni azért választottam ezt hivatásomnak.

Csak, hogy tisztázzuk ezt- minden fogászatban dolgozó személyért- senki sem azért lesz asszisztens/ fogorvos mert szereti kínozni az embereket (biztos van kivétel), főleg akik ezt hivatásként végzik.
A cél az, hogy minél több embernek segítsünk, lehetőleg fájdalommentesen.
Ilyen és ehhez hasonló témákat szeretnék majd részletesebben boncolgatni ezen az oldalon a jövőben.

Hamarosan érkezik az első bejegyzés, ahol öt érdekességet fogok veletek megosztani, amit eddig nem feltétlenül tudtatok.
Addig is, vigyázzatok magatokra és használjatok fogselymet! 🦷

Megjegyzések